+Follow | Dashboard
Bedazzled

Peace!
Monday 12 December 2011 | 15:29 | 0 dazzle(s)
Hello earthlings!!!
Dah beberape bulan aku tak update blog ni...
Malam tadi aku tak boleh tidow, then tak pasal-pasal aku teringatkan blog ni..
Aku dah tukar theme blog ni atas jase adik aku Nana !

Lately, aku busy skewt.. banyak sangat bende nak buat
FYI, next year aku SPM..
Aishhh... maybe taon depan aku dah tak bukak blog lagi or FB...
Tinggal 3 minggu je lagi sebelom naek sekolah... hurmm...
Cuti sekolah ni pown bukannyer aku dapat gi lepak2..
Asyik dok dlam bilik belajar bhase Inggeris..
Lol... lawak an? English??? kenape lak?
Ala, x de lawaknyer..
aku dah kire lepas la nak speaking, tp nak improved kan lagi kejadah smue tu..
huhuh... naseb baek lappy aku da okay.. semlam nak post FB gne BB aku, pastu tak kuar la plak...
memang mntak penampor jer... malas aku nk gne Hp lagi.. lantak kau ler..........

OLD / NEW